søndag den 27. januar 2013

you know sundays right?


 
Søndage:
de er skønne, når man kan ligge i sin seng hele dagen, drikke te,
spise kage, se tøsefilm og sove.
de er mindre skønne, når man har lektier, som ikke laver sig selv (grrr fransk), 1000 kopiark
og noter som skal sættes i mapper og en ny uge lige rundt om hjørnet.
 
I dag besluttede jeg (som den fornuftige 1 g´er jeg er) at sætte
alle mine kopiark og gamle noter i mapper, så der er styr på det.
Det fik jeg skam også gjort, men jeg blev bare aldrig færdig
hvilket har resulteret i at min seng er fyldt med kopiark, mapper
løse papire, kalender, penalhus osv. osv.
 
mission for i aften: få ryddet op, få læst fransk og lavet lidt matmatik (tag dig sammen da!),
gå i bad, få pakket taske, få fundet tøj til i morgen, få lavet et præsentationsblogindlæg.
glæde mig over at jeg først skal møde kl. 10.00




Ingen kommentarer:

Send en kommentar