søndag den 20. januar 2013

den make-up, den make-up.

 

vi bruger alt for meget tid på det.
alt for meget energi på det.
alt for mange penge på det.
Det er selvfølgelig make-up, jeg snakker om i det her tilfælde.
Hvor mange morgener har jeg ikke stået foran spejlet og takket for at make-up
var opfundet, så jeg kunne dække de sorte
rander, triste øjne (og måske gemme mine grimme følelser væk)?
 
Jeg kan faktisk godt i dag, når jeg ser på mig selv, blive ret irriteret og frustreret
fordi; "Nej, jeg kan ikke gå i skole eller mødes med mine veninder til cafébesøg uden
min (forbandede) make-up ."
Jeg føler mig simpelthen dårligt tilpas, hvis jeg ikke har min "maske" på.
Nu lyder det, som om jeg har 200000 lag foundation, pudder, mascare-lag
osv. på, men nej søde tøser, det har jeg ikke.
 
Jeg er bare kommet til at tænke over, hvor meget
make-up fylder i min hverdag. Jeg siger
bestemt ikke at alle piger, har det på samme
måde som mig, men måske kender du følelsen?  
 
mange sene nattekys.
 
Aftensang: Thinking of you.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar