fredag den 25. januar 2013

i miss.

 
 Et alt, alt for sent blogindlæg her lige på kanten til d. 25 Jan.
I morgen står den på gymnasie til kl.14.
2 timers Naturgeografi, hvor halvdelen af klassen ikke dukker op.
Så 2 timers fritime, som skal bruges på rapportskrivning.
Så 2 timers samfundsfag også har jeg fri!
Eller måske tager mig og pigerne til
Fredagsbar, hvis der ellers er stemning
for det i klassen.
Derefter skal jeg hjem til min søde veninde
E, hvor jeg skal sove. Vi skal pigehygge og chille.
Det er virkelig, hvad jeg har brug for
lige nu! At få vendt alt og alle mulige finurligheder
i vores begges liv, bliver skønt.
 
Aftenmusik (Igen noget musik, som er sendt fra en ven): Zedd - Clarity feat. Foxes (Acoustic version)
 
The Scariest Thing About Distance Is You Dont Know Whether Theyll Miss You Or Forget You
 
Everytime She Laughs She Hopes Hes Watching

 I miss you..
 
Photo
You Didnt Mean To Hurt Me But You Did
 
Photo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar