onsdag den 23. januar 2013

i know our love is like a dream.

 
 


jeg fryser simpelthen så meget for tiden.
det er koldt udenfor, og indenfor (radiatorne på
mit gymnasium er utrolig kolde) og det eneste jeg
næsten har lyst til, er at ligge under min
dyne og drikke chai-tea.
 
Lad os se, hvad der sker i mit kaosprægede gymnasieliv lige nu:
I aften står den på mediefags-, fransk- og historielektier
(hvilket jeg ikke orker) og Håndbold i fjernsynet (hvilket jeg orker).
I morgen skal jeg møde ved 8´tiden og
har først fri igen kl.16, så det er en af de længere
og tungere dage, men heldigvis skal vi i
de 2 sidste timer havde mediefag og se film.

årh, altså jeg kan mærke at jeg er helt
ude af træning med blogging.

kys.

en skøn sang, sendt fra en skøn ven :
Mr. FijiWii - Imaginary Friend.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar