søndag den 20. januar 2013

i would give so much.


jeg ville give så meget for at være et efterskolebarn igen.

Overskriften siger vidst lidt sig selv.
Sidste år (Årgang 11/12) var jeg på efterskolen
og jeg savner det helt ind i hjertet nogengange.
lige i dag slog det mig pludselig hvilke ting,
jeg savner allermest.
 
jeg savner:
- at sove middagslure (man sover alt for meget på efterskolen)
- være oppe hele natten med mine piger.
- at sove i samme seng, som mine roomies.
- at se mine venner og veninders smil hver dag.
- grine, smile og bare være lykkelig.
- at liste ud efter at lærene har sagt godnat, for at børste tænder.
- følelsen af at have det rigtig godt.
 
Nu lyder det som om at mit efterskoleår var det rene paradis, men
det var dét langt fra, kan jeg fortælle.
Det var skrækkeligt, slet ikke som forventet og
rigtig skuffende, men der var små
lykkelige episoder, som gjorde det til noget specielt.
 
Vores skønne, rodede pigeværelse, hvor vi boede 3 piger sammen.
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar